Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından,SağlıktaPerformans ve Kalite Yönergesine ilişkin açıklama yapıldı.
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
SağlıkHizmetleriGenel Müdürlüğü
Sayı:B.10.0.SHG.0.21.00.00/060/13278 03.07.2012
Konu:Sağlıkta Performans ve Kalite Yönergesine ilişkinişve işlemlerin yürütülmesi hk.
663 sayılı “Sağlık Bakanlığı Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname”kapsamındaBakanlığımız merkez teşkilatında gerçekleştirilen yeniden yapılanma ve görev dağılımı nedeniyle, 01/03/2011 tarihli ve 9489 sayılı Makam Onayı ile yürürlüğe konulan ‘Sağlıkta Performans ve Kalite Yönergesi’ne esasişve işlemler ilgili Kurum Başkanlıkları ve Genel Müdürlüklerce yürütülecektir.
Yönergekapsamındayer alan, sağlık kurum ve kuruluşlarınınhizmetkalite standartları açısındandeğerlendirilmesiilehastave çalışanmemnuniyetdüzeylerinin ölçülmesine ilişkinişve işlemler SağlıkHizmetleriGenel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı tarafından yürütülecek,değerlendirmelereilişkin sonuçlar ilgili kurum başkanlıkları ve genel müdürlüklere yönergekapsamındabelirlenen süreler içerisinde bildirilecektir.
Sağlık kurumlarının kurumsal performans katsayısının belirlenmesi vehizmetkalite puanı ilememnuniyetpuanının, kurumsal performans katsayısının belirlenmesi için kullanılmasınailişkinişve işlemler, TürkiyeKamuHastaneleriKurumu Başkanlığı tarafından yürütülecektir.
112 Acil sağlıkhizmetlerineyönelik kurumsal performans katsayısının belirlenmesi vehizmetkalite puanı ilememnuniyetpuanının, kurumsal performans katsayısının belirlenmesi içinkullanılmasınailişkinişve işlemler, Acil SağlıkHizmetleriGenel Müdürlüğü tarafından yürütülecektir.
Gereğini rica ederim.
Prof.Dr. Nihat Tosun
Müsteşar
Açıklamanın Aslı İçin TIKLAYINIZ
ÖZEL HASTANELER PLATFORMU