Sayın Üyemiz
22-23 Haziran 2012 tarihlerinde Ankara Akar Hotel’de ““Sağlık İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Programı “ yapılacaktır.Satış İnovasyon ve iş geliştirme mühendisi Sayın Şemsettin Akçay’ın vereceği eğitim ile ilgili bilgiler aşağıdaki gibidir.
“Sağlık İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Programı”
Hasta ve Hasta Yakını İlişkileri
Halkla İlişkiler ve Pazarlama
Ayrıcalıklı hizmet sunmak müşteriyi sürekli memnun etmekle birlikte aynı müşterinin size tekrar gelmesini sağlayacak etkileri yaratmak, geliştirmek ve korumak için bir fırsattır.
Sağlık İşletmelerinde Müşteri-Hasta ve Hasta Yakınları İlişkileri programı işletmenizde en yüksek müşteri memnuniyetine ulaşmanıza ve her düzeyde hizmet sunan yönetici ve çalışanların müşteri memnuniyeti yaratacak becerileri geliştirme ve uygulamalarını sağlar.
Bu program sonunda bu hizmeti sunanlar, müşteriyle olan ilişkilerinin kontrolünü ellerine alırlar. Müşteriyi nasıl memnun edeceklerini ve bunu nasıl koruyacaklarını öğrenirler. Program, kuruluşun müşteri hizmetine yaklaşımı üstünde ölçülebilir bir etki yaratır.
Kimler katılmalıdır , Halkla ilişkiler, Pazarlama, Hasta ilişkileri, Hastane Müdürleri, İnsan kaynakları, Kalite, Birim Sorumluları
Kayıt Yaptırmak İçin ve Bilgi Almak İçin LütfenTIKLAYINIZ
ÖZEL HASTANELER PLATFORMU