Üye hastanelerimizden gelen talepler üzerine değerlendirmeye alınan Medula sorunları çoğu zaman hastanelerimizde ciddi zaman kayıplarına neden olmaktadır. Bu sorunlar Medula Servis Masasına iletilmekte ve geri dönüşler gecikmeli olarak kurumlara iletilmektedir. Bu gecikmeler Medula Servis Masasındaki yoğunluk nedeniyle yaşanmaktadır. Öyle ki Medula Servis Masası sadece Özel Hastanelerin değil Sağlık Sektöründe faaliyet gösteren Tıp Fakültesi Hastaneleri, Devlet Hastaneleri, Eczaneler, Diyaliz Merkezleri, Tüp Bebek Merkezleri, Tıp/Dal Merkezleri vb. kurumlarında sorunlarıyla ilgilenmektedirler.
Bununla beraber Medula Servis Masasına iletilen aynı tarzdaki bir sorun birden fazla hastaneden geldiği için buda farklı bir yoğunluk sebebi olmaktadır. Dolayısıyla Özel Hastanelerin sorunlarına çözümler biraz gecikmeli olarak geri dönmektedir.
Özel Hastaneler adına yaşanan gecikmeyi minimize edebilmek adına Daire Başkanlığı ile yapmış olduğumuz görüşmeler neticesinde Özel Hastanelerin sorunları Medula Servis Masasının haricinde Dernek Merkezinde oluşturulan komisyon tarafından toplanacak, birden fazla kurumdan gelen sorun tek bir sorun halinde Medula Servis Masasına iletilecek ve kısa zamanda çözüm bulunacaktır.
SORUN BİLDİRİM FORMUNA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.
Bu bağlamda Dernek bünyesinde kurulan Komisyon ve çalışma düzeni aşağıdaki gibi olacaktır.
ÖZEL HASTANELER PLATFORMU
MEDULA KOMİYONU ÜYELERİ
1- Akademi Hastanesi – Abdulkadir Yurtseven – Konya
2- Farabi Hastanesi – Mehmet Gökhan Durdu – Konya
3- İskenderun Gelişim Hastanesi – Ahmet Ahraz – Hatay
4- Mevlana Hastanesi – Yakup Ekici – Konya
5- Lokman Hekim Hastanesi – Fatih Doğan – Ankara