19 Mayıs 2024, Pazar
spot_img
Ana SayfaDernekten HaberlerHizmet Kalite Standartları Farkındalık Toplantısı

Hizmet Kalite Standartları Farkındalık Toplantısı

Hizmet Kalite Standartları Farkındalık Toplantısı – 01 Haziran 2011 – 09.00 – 13.00

KAYITLARIMIZ SONA ERMİŞTİR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

Bu toplantının temel amacı, yeni kodlama ve boyutlandırmaya tabi tutulan Hizmet Kalite Standartları’nın (bundan sonra HKS) özel hastane yöneticilere rehberlik bağlamında genel bir değerlendirmeye tabi tutulmasıdır.

Toplantıda izlenecek yöntem ise şu şekildedir:

HKS metodolojisi aktarılarak kurumların kendisini yeni olan standarda uyumlulaştırılması sağlanmaya çalışılacaktır. Yarım günlük çalışma programı süresince dört dikey boyut ve dört dikey boyut içinde harmanlanan Hasta ve Çalışan Güvenliği boyutu özellikle yeni uygulamalar ve Bakanlık direktifleri bağlamında irdelenecektir.

Öncelik verilecek konular ilk defa düzenlemeye tabi tutulan konular olacaktır. Örnek vermek gerekirse, Kurumsal Hizmet Yönetimi Boyutunda bütün konular değil yeni düzenlenen özdeğerlendirme, güvenlik raporlama sitemi, akılıcı ilaç kullanımı, beyaz kod, hastanın servise uyumu, hastanın ilk değerlendirilmesi ve bakım planlarının işletimi, nöbet devir teslimi, tanımlayıcı figürlerin nasıl kullanılacağı, YOTA’nın nasıl işletileceği ve engelliler için yapılması gereken düzenlemeler hakkında rehberlik yapılacaktır. Kurumun hak ettiği kalite düzeyini yakalayabilmesi için değerlendirme ve denetleme hususunda dikkate edilmesi gereken noktalara özellikle dikkat edilecektir.

Takdir edileceği gibi yarım günlük programda HKS’nin tamamı değerlendirmeye tabi tutulmayacaktır. En önemli ve yeni uygulama gerektiren maddeler üzerinden genel bir rehberlik yapılacaktır.

İkinci boyut olan Sağlık Hizmeti Yönetimi boyutunun bütün alt bölümlerinde uygulanan yedi başlığın nasıl kurgulanması gerektiği konusunda fikirler paylaşılacaktır. Tedarikçi değerlendirme şartının nasıl kurgulanacağı konusunda izahat verilecektir. (Dış laboratuar hizmeti alan hastaneler için geçerli). Hastalık şiddetini ölçme araçları konusunda (CRIB SNAP-PE-II) temel bilgi kaynaklarından bahsedilecektir.

Kurumlar açısından Destek Hizmetleri boyutunu karşılama düzeyi yüksektir. Son boyut olan Kalite İndikatörleri boyutu örnek 2 indikatör üzerinden gerçekleşcektir. Son yarım saatte ise soru cevap süreci işletilecektir.

Toplantının moderatörlüğü Yard.Doç Dr. Mehmet Nurullah Kurutkan tarafından yapılacaktır.

Toplantıya katılım ücretsiz olup her hastaneden en fazla bir kişi katılabilecektir. Kontenjan 50 kişi ile sınırlıdır.

Toplantıya katılmak için lütfen tıklayınız. (KAYITLARIMIZ SONA ERMİŞTİR.)

Toplantı yeri :
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği
Dumlupınar Bulvarı No:252 (Eskişehir Yolu 9. Km.) 06530 /ANKARA
TOBB Sosyal Tesisler 1 numaralı salonda yapılacaktır.
Adres detayları için lütfen tıklayınız.

Katılımcı Listesi

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Most Popular

AdıSoyadı KurumAdı Bulunduğuİl KurumdakiGörevi
Asiye BİLGE Ersoy Hastanesi İstanbul Kalite Yönetim Koordinatörü
Ayfer BAHTİYAR Bayındır Hastanesi Ankara Eğitim ve Kalite Müdürü
Ayfer Erdoğan Dünya Hastanesi Kayseri Kalite Temsilcisi
Ayla KILIÇASALAN Metro Hastanesi Adana Tıbbi Direktör
Aylin YAMAN Güven Hastanesi Ankara Başhekim Yardımcısı
Ayşe SOLMAZ Primer Hospital Gaziantep Kalite Sorumlusu
Bahar ERTAŞ Erdem Hastanesi İstanbul Kurumsal Performans ve Kalite Koordinatörü
Berna ORAL Elit Park Hospital Malatya Kalite Yönetim Temsilcisi
Bülent İNCE Koru Hastanesi Ankara Kalite Yönetim Temsilcisi
Cem Gürsel KARA Aksaray Hastanesi Aksaray Medikal Muhasebe Sorumlusu
Derya YARAR Echomar Göztepe Hastanesi İstanbul Kalite Müdürü
Dilber Bayrak Fuar Hastanesi Afyonkarahisar Kalite Yönetim Temsilcisi
Fatma YILMAZ YOLDAŞ Yılmazer Hastanesi Gaziantep Hastane Müdürü
Feyza YÖNDEM Avrupa Hastanesi Kayseri Kalite Temsilcisi
Gencer GÜDEN Arnavutköy Hastanesi İstanbul Medikal Muhasebe ve Faturalandırma Sor.
Gizem OLUŞ ALKAN Özel BSK Konya Hastanesi Konya Performans Geliştirme ve Denetim Yöneticisi
Gökhan KÜLKÖYLÜOĞLU Tekden Hastanesi Denizli Kalite Yönetim Sorumlusu
Gökhan OSMANOĞLU Medicana Ankara Hastanesi Ankara Kalite Yönetim Sorumlusu
Gülay KURT Doğan Hastanesi İstanbul Kalite Sorumlusu-Başhemşire
Gülden AKKAN Avrupa Şafak Hastanesi İstanbul Kalite Sorumlusu
Gülizar TOPRAKÇI Şifa Hastanesi Isparta Kalite Sorumlusu
H.Esra CEBE YALÇIN Nakiboğlu Bilgi Hastanesi Konya Performans Gelistirme ve Kalite Yöneticisi
H.Selda ÜNER Delta Hospital İstanbul Kalite Yönetim Sorumlusu
Hanifi YILMAZ Yeni Hayat Hastanesi Osmaniye Hastane Müdürü
Harun KARAKÖK Büyükşehir Hastanesi Konya Kalite Yönetim Temsilcisi
Hatice SUNGUR Rentıp Tıp Merkezi Bursa Kalite Yönetim Temsilcisi
Hicran ARABACI Lösante Lösemili Çocuklar Hastanesi Ankara Hastane Müdür Yardımcısı
Hülya VATANSEVER Çağ Hastanesi Ankara Başhemşire
İkbal SÖNMEZ Atakent Hastanesi Yalova Kalite Temsilcisi-Başhemşire
İlknur IŞIK Konya Hospıtal Konya Performans ve Kalite Geliştirme Yöneticisi
İrem KARADAĞ Göztepe Şafak Hastanesi İstanbul Kalite Yönetim Uzmanı
Kübra GÜLEÇ Bsk Hastaneleri İstanbul Performans Gelistirme ve Denetim Müdürü
M.Kemal GERS Kayseri Tekden Hastanesi Kayseri Hastane Müdürü / Kalite Temsilcisi
Mehmet ÇELEN Farabi Hastanesi Konya Kalite Temsilcisi
Mehtap ATIŞ Bilgi Hastanesi Ankara Kalite Sorumlusu
Meltem GÜLEN Ceyhan Çınar Hastanesi Adana Kalite Sorumlusu
Meryem ÖZER Sevgi Hastanesi Kayseri Kalite Yönetim Sorumlusu
Metin Hüseyin ARSAKAY Çankaya Hastanesi Ankara Başhekim
Mevlüde Yasemin AKŞEHİRLİ Melikgazi Hastanesi Kayseri Kalite Temsilcisi
Mücahit ERTAN Ünıversal Hospıtal Manisa Kalite Yönetim Sorumlusu