Sağlık Bakanlığından sağlık çalışanlarının tüm kişisel bilgilerini yönetebildiği ve kurum içi sosyal ağlarını oluşturabildiği bir uygulama olan Entegre Kurumsal İşlem Platformu (EKİP) sistemi kullanıma açıldı.
EKİP, Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşların merkez ve taşra teşkilatı bünyesinde istihdam edilen tüm personelinin kimlik, adres, özlük, kadro, hizmet, eğitim, yabancı dil, disiplin, askerlik, maaş tahakkuk, döner sermaye, sözleşme ve bunun gibi daha bir çok bilginin güncel şekilde kayıt altına alındığı ve hem personelin hem de üst yöneticilerin hizmetine sunulan bir platform. EKİP ile personel tüm iş ve işlemlerini çevrimiçi olarak yürütebilirken, hem il ve hastane yöneticileri hem de bakanlık üst yönetimi için güncel ve güvenilir raporlara ulaşılabiliyor.
EKİP üzerinden kullanıcılara, özlük işlemlerini elektronik ortamda yürütmenin yanında, kurum içi sosyal bir platform da sunuluyor. EKİP’in takvim paylaşımı, metin, fotoğraf ya da video halinde ileti paylaşımı, interaktif eğitim, konu bazlı grup oluşturma ve gruplar üzerinden etkinlik duyurusu yapma, anket oluşturma, mesaj gönderme, izin verildiği ölçüde kariyer bilgilerini çalışma arkadaşları ve/veya vatandaş ile paylaşma, sesli ve görüntülü görüşme gibi özelliklerle sosyal bir ağ olma niteliği de bulunuyor.
Geliştirilen bir diğer özellik ile de hekimler, kimlik bilgilerinden arındırılmış vakalara ait radyolojik görüntü, rapor, tahlil, tanı gibi bilgileri sisteme yükleyebiliyor, yüklediği bilgi ve dokümanlarla diğer hekimlerden görüş alabiliyor ya da benzer vakaları inceleme imkanı bulabiliyor.
EKİP sistemine ekipportal.saglik.gov.tr adresinden e-imza, mobil imza, T.C. kimlik numarası veya e-Devlet ile giriş yapılabiliyor. EKİP Portal mobil uygulamaları da kullanıma açılmıştır.
GooglePlay
AppStore
EKİP Kullanım kılavuzlarına ise aşağıdaki linklerden ulaşılabilir.