13 Ocak 2025, Pazartesi
spot_img
Ana SayfaManşet Haber2024 Yılında Tıbbi Malzeme Listelerinde Yer Alma Yıllık Aidat Ücreti Ödemesi Hak.

2024 Yılında Tıbbi Malzeme Listelerinde Yer Alma Yıllık Aidat Ücreti Ödemesi Hak.

2024 Yılında Tıbbi Malzeme Listelerinde Yer Alma Yıllık Aidat Ücreti Ödemesi Hakkında Duyuru Yayımlandı

T.C.
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞI
DUYURU

2024 YILI İÇİN KURUMUMUZA YATIRILMASI GEREKEN
“TIBBİ MALZEME LİSTELERİNDE YER ALMA YILLIK AİDAT ÜCRETİ”
ÖDEMESİ HAKKINDA DUYURU

Sosyal Güvenlik Kurumuna Ödenecek Başvuru, Aidat, İşlem ve Sözleşme Ücretlerine İlişkin Usul
ve Esasların “Yıllık aidata ilişkin hususlar” başlıklı 7 nci maddesi ile anılan Usul ve Esasların ekinde Ek:1
Sosyal Güvenlik Kurumu Başvuru Fiyat Tarifesi ismiyle yer alan listenin “Yıllık Aidat Ücreti” başlıklı
bölümünde yer alan hükümler doğrultusunda tıbbi malzeme firmalarının 2024 yılında Kurumumuza
yatırması gereken “Yıllık Aidat Ücreti” ödemesine ilişkin bilgi firmaların kayıtlarımızda yer alan elektronik
posta adreslerine mail olarak gönderilmiş olup, mail gelmeyen firmalar aşağıda belirtilen irtibat
telefonlarından konu hakkında bilgi alabilecektir.
1- Tıbbi malzeme firmaları kendilerine bildirilen “Yıllık Aidat Ücreti” tutarlarını Kurumumuzla
anlaşmalı olan ve Ek:2 listede yer alan bankaların şubelerine elden veya internet bankacılığı aracılığı ile
aşağıda belirtilen açıklamalar doğrultusunda yatırabilecektir. (Tahsilat ve ödeme işlemleri bankalar arasında farklılık gösterebilmektedir.)

2- Ödemeye ilişkin dekontun/belgenin açıklama bölümünde;
a) Firmanın unvanı/adı-soyadı,
b) Firma tanımlayıcı numarası,
c) Firmanın vergi dairesi, vergi numarası,
ç) Yıllık aidat ücretine esas “BARKOD ADEDİ”,
Bilgilerinin yer alması gerekmektedir. (Ödeme dekontu/belgeside yeterli açıklama alanının olmaması
nedeniyle eksik kalan bilgiler dekontun/belgenin boş olan yerine el yazısı ile okunaklı olarak da yazılabilir.)
3- Tıbbi malzeme firmaları kendilerine bildirilen “Yıllık Aidat Ücreti” ödemelerini en geç
01.03.2024 gününe kadar Kurumumuzla anlaşmalı olan bankaların şubelerine elden veya internet bankacılığı aracılığı ile eksiksiz olarak yatırılması ve ödemeye ilişkin dekontun/belgenin bir suretini örneği Ek:1’de yer alan dilekçe ekinde en geç 18.03.2024 tarihine kadar Kurum Başkanlık binası zemin katta bulunan “Evrak Servisi’ne elden teslim edilmesi veya Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Genel Sağlık Sigortası Genel Müdürlüğü Tıbbi Cihaz Daire Başkanlığı Ziyabey Caddesi No:6 PK.06510 Balgat Çankaya/ANKARA adresine taahhütlü posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi gerekmektedir.
4- Yıllık aidat ücretini hiç ödemeyen veya eksik ödeyenler ile ödemeye ilişkin dekontun/belgenin bir
suretini bu duyurunun 3’üncü maddesinde belirtildiği şekilde Kuruma teslim etmeyen tıbbi malzeme
firmalarının tüm barkodları 01.04.2024 tarihi itibariyle pasife alınacaktır.
Bilgilerinize önemle duyurulur

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Most Popular