Sosyal Güvenlik Kurumunun 29.01.2012 tarihinde resmi web sitesinde yayınlamış olduğu Fatura Teslim Yerleri ile ilgili duyuruda ocak ayı faturalarının yeni belirlenen bölge müdürlüklerine teslim edileceği duyurulmuştu. Ancak Sgk Başkanlığı tarafından 31.01.2012 tarihinde yayınlanan yeni bir duyuru ile 01.02.2012 tarihinden önce teslim edilen tüm fatura ve eki belgelere ait inceleme, itiraz, ödeme ve sözleşme yürütüm işlemleri teslim alan il müdürlükleri tarafından yapılmaya devam edileceği, Ancak 01.02.2012 tarihinden sonra teslim edilecek tüm fatura ve eki belgelere ait inceleme, itiraz, ödeme ve sözleşme yürütüm işlemleri yeni belirtilen il müdürlükleri tarafından yapılacağı belirlenmiştir.
İlgili duyuruya ulaşmak için tıklayınız.
Saygılarımızla